Relatii cu clientii

Modalitati de plata

Iti oferim momentan urmatoarele modalitati de plata:

Plata online folosind cardul

Se poate efectua plata online folosind cardul personal sau cel de vacanta, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).

Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii.

Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, HotelAdmar.ro foloseste platforma Netopia.

Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizezi codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura ta (in functie de card, pot lipsi).

Indiferent de valuta pe care o ai in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii tale.

Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei Netopia. HotelAdmar.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul tau.

Pe extrasul de cont va aparea tranzactia cu denumirea „Hotel Admar”.

Daca doresti sa anulezi o tranzactie te rugam sa ne contactezi imediat telefonic sau prin email.

Anularea tranzactiei se va face in maxim 24 de ore lucratoare daca comanda pe care ai plasat-o nu a fost expediata. Daca comanda ta a fost expediata, nu mai este posibila anularea tranzactiei (va trebui sa returnezi mai intai comanda, apoi iti vom rambursa banii, vezi sectiunea Schimburi & Returnari). Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul tau in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.

POLITICA DE LIVRARE

Clienti primesc confirmarea rezervarii prin email, in max. 3 ore dupa ce plata a fost efectuata.

POLITICA DE ANULARE: 

Rezervarile achitate cu cardul de vacanta la POS in agentie sau prin link de plata Netopia, odata ce sunt confirmate si s-a emis voucherul de cazare, nu se mai pot anula si returna banii incasati, penalizarea fiind de 100% conform legii.

POLITICA DE RETUR:

– cazarile rezervate si achitate cu tickete de vacanta / card de vacanta / link de plata card de vacanta, nu permit anulare sau modificare conform legii. 

– politica de retur a tichetelor sau a rezervarilor efectuate prin card de vacanta / link de plata card de vacanta, mentionata online in aceasta pag web, este cea care se aplica pentru orice rezervare online, indiferent de politica si termenele de plata stipulate in „Conditiile unice a serviciilor de calatorie”, document transmis ulterior, dupa confirmarea serviciilor rezervate

– rezervarile achitate cu cardul de vacanta la POS in agentie sau prin link de plata Netopia, odata ce sunt confirmate si s-a emis voucherul de cazare, nu se mai pot anula si returna banii incasati, penalizarea fiind de 100% conform legii.

De ce sa cumparati de la noi cu tichete sau card de vacanta?

– va punem la dispozitie oferte in peste 9000 de hoteluri si pensiuni in Romania sau chiar posibilitatea de creare a unui circuit prin tara, daca nu doriti sa stati intr-un singur loc

– Preturi competitive: integram ofertele celor mai mari turoperatori din Romania, care detin contracte direct cu unitatile hotelier

Care sunt tichetele de vacanta acceptate de noi?

 Acceptam urmatoarele tipuri de tichete de vacanta:

– Edenred (Ticket Vacanta) 

– Cheque Dejeuner Romania (Cheque Vacances/UP Romania)

– Sodexo (Sodexo Turist Pass)

 Modalitatea de plata cu tickete sau card de vacanta:

– tranzactia online prin cardul de vacanta, se efectueaza prin MobilPay (NETOPYA SISTEMS), tranzactii garantate de Visa si Mastercard

– rezervarile online sau offline (in agentie) prin cardul de vacanta NU SUNT rambursabile, nu se preschimba in bani conform legislatiei in vigoare

–  Achitarea cu tickete de vacanta sau card de vacanta se poate face direct la sediul nostru din: Str Schitului nr 31, Costinesti

Telefonul consumatorului – Infocons

021-9551 (linie telefonica cu tarif normal) – Se pot obtine informatii privind modalitatea de a adresa o sesizare sau reclamatie in atentia Comisariatelor Judetene pentru Protectia Consumatorilor.